מלון יוקרה באשקלון הוסב למגורי עובדים זרים

    ישראל פריי No Comments on מלון יוקרה באשקלון הוסב למגורי עובדים זרים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלון גני דן באשקלון, הפך ממלון יוקרה וספינת דגל בתיירות העיר, למקום משכנם של המוני עובדים זרים, כך טוענת עיריית אשקלון. העירייה הוציאה צו סגירה למקום, בטענה כי הפעילות מנוגדת לרישיון העסק הייעודי.

    ב ynet, שסיקרו את הפרשה, צוין כי לפני שנה הודיעה רשת מלונות דן לעיריית אשקלון כי היא מנסה לסגור את המלון לתיירים על מנת לשדרג אותו. בעירייה הביעו שמחה ואף נכונות לסייע לקדם את התהליך, במטרה שהמקום יהיה חלק מוביל ומקדם בתיירות העיר.

    אך מידע שהגיע לעירייה הצביע על העובדה כי חלקים גדולים מהמלון הסגור 'לשיפוצים', מושכר בכלל לעובדים זרים מסין. בעקבות המידע, שלחה העירייה מכתבים והתראות להנהלת הרשת, והיא מתכוונת לפעול לסגירת המקום.

    דו"ח של נציג מחלקת הרישוי בעירייה, תיאר את הסיטואציה: "במקום לא היה כל נציג מטעם חברת מלונות דן, למעט שומר בכניסה. בלובי פגשתי עובד חברה שבונה את הנמל באשדוד, שעובדיה מסין. הם הגיעו לאשקלון ביום שישי האחרון. הם אינם עובדים חדשים בארץ, ועד עתה התגוררו ברובם במלון באשדוד. במלון משתכנים כ-600 מהם, שניים בכל חדר. לחלקם הגדול כלי רכב משלהם ואפשר לראות את חניית המלון מלאה בהם. הם מקבלים את כל הציוד הנדרש החל מבגדי עבודה מהמעסיק, דואגים בעצמם לניקיון חדריהם אך המלון אחראי על ניקיון השטחים הציבוריים".

    ברשת מלונות דן, הגיבו למכתבי העירייה: "איננו יודעים מי מספק לכם מידע לגבינו ומדוע סבורים כי בכוונתנו לפעול בניגוד להוראות רישיון העסק של המלון. הרינו להניח את דעתך כי אנו חברה שומרת חוק ובכוונתנו להמשיך בדרך זו ואין לנו כל כוונה לעמוד נגד רישיון העסק".

    ברשת מלונות דן מסרו ל'קול חי': "אין תגובה".



    0 תגובות